مقایسه و بررسی عملکرد UE4 با رابط DX11 و DX12 در بازی Ocarina Of Time

دانلود ویدیو با حجم: 14.02 MB دانلود با کیفیت 720p حجم: 61.22 MB

کاربری به نام CryZENx، پیش از این اقدام به ساخت و انتشار نسخه بازسازی شده بازی The Legend of Zelda: Ocarina Of Time با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 کرده بود.حال این فرد ساعاتی پیش ویدئو جدیدی از این بازی منتشر کرد، که به عملکرد Ocarina Of Time در دو رابط گرافیکی DX11  و DX12 پرداخته بود.به لطف رابط DX12 در موتور Unreal Engine 4، ما شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ فریم این بازی در مقایسه با DX11 هستیم؛ به عبارتی نرخ 210 فریم بر ثانیه ای در DX12 در مقابل نرخ 152 فریم بر ثانیه ای در رابط گرافیکی DX11، که نشون دهنده عملکرد عالی DX12 در این موتور قدرتمند هست.


بسیاری از بازی های ساخته شده امروز با موتور Unreal Engine 4، از رابط DX12 بهره مند نبودند، البته به جز بازی های Gears of War 4 و Caffeine، که از رابط DX12 در این موتور پشتیبانی می کردن و خوشبختانه عملکرد صحیحی رو هم با این رابط گرافیک داشتند.با این حال، سایر عناوینی بودن که با وجود پشتیبانی از DX12، نتونستند عملکرد خوبی رو در مقایسه با رابط DX11 از خودشون داشته باشند.به عنوان مثال میتونیم به بازی Quantom Break، ساخته Remedy اشاره کنیم.

کسانیکه که علاقمند به دریافت The Legend of Zelda: Ocarina Of Time هستند، میتونند با مراجعه به این  آدرس این بازی رو برای پلتفرم PC دریافت کنند.در پایان امیدوارم از تماشای این ویدئو لذت ببرید.

ایجاد کننده: MEHDI-ETZIO
1396-2-27 ( 4 ماه پیش )
لطفا فیلد مورد نظر را وارد نمایید لطفا فیلد مورد نظر را وارد نمایید
آدرس ایمیل وارد شده صحیح نمی باشد آدرس ایمیل وارد شده صحیح نمی باشد
مشاهده مطالب مرتبط با The Legend of Zelda