ModdingWay.ir
بازی جدید سازندگان Bioshock ذهن‌ها را منفجر خواهد کرد!

بازی جدید سازندگان Bioshock ذهن‌ها را منفجر خواهد کرد!

دنیای گیم
بازی‌ساز اسطوره‌ای صنعت گیم یعنی آقای Ken Levine اطلاعات جدیدی از بازی بعدی خودش لیک کرد، ضمن اینکه از روند طراحی این اثر سخن گفت. چندی قبل بود که Take-Two رسما اعلام کرد نسخه بعدی سری Bioshock در دست ساخت قرار داره اما خالق، کارگردان و طراح این سری یعنی Ken Levine در این پروژه حضور نداره. این بازی‌ساز احتمالا درحال کار برروی پروژه بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تری برای استودیو Take-Two هست، اما این پروژه همچنان مخفی و مرموز باقی مونده. اگه به رویداد GameLab 2020 نگاهی بندازیم، می‌بینیم که لوین اطلاعات جدیدی از بازی بعدی خودش به انتشار می‌ذاره و زاویه دید بازی‌سازیش در این اثر رو برای مخاطب باز می‌کنه :
" من نمی‌تونم راجب بازی جدیدم صحبت کنم، اما اتفاقات این بازی ذهنتون رو منفجر می‌کنه! "
لوین طی این مصاحبه همچنین اذعان کرد که ساخت این پروژه برخلاف سری Bioshock از بین چند ایده اولیه شروع شده. او پس از این ایده‌پردازی‌ها اونارو با سازندگان درمیون گذاشت تا بهترین گزینه رو برای شروع کار انتخاب کنه :
" اگه اطراف شما کسی نباشه که بهتون بگه این کار دیوونگیه، شما هنوز به لبه پرتگاه موفقیت نزدیک هم نشدید! چیزهای خوب همیشه در لبه پرتگاه قرار دارن، بعضی وقتا شما باید اون ریسک رو قبول کنید و به یک چیز مسخره برسید. امکانش هست بعدش از این کار پشیمون بشید، اما اگه چنین کاری انجام ندید هیچوقت نمی‌فهمید مرز بین موفقیت و شکست کجا قرار داره؛ حتی گاهی باید این مرز رو رد کنید. شما باید طوری وارد دفترتون بشید و چیزهایی بگید که دیگران فکر کنند عقلتون رو از دست دادید، اما درنهایت با تلاشتون نشون بدید که می‌تونید اون کار رو به سرانجام برسونید. "
لوین همچنین ادامه داد :
" من از بازیکنان می‌خوام که ادامه بدن و ادامه بدن! من می‌خوام از وقتشون به درستی استفاده کنند. "
لوین درخصوص بازگشتش به صنعت گیم گفت که پستی رو انتخاب کرده که استودیو‌های بالا دسته نتونند بهش زمان‌بندی برای اتمام یک پروژه تحمیل کنند :
" اوضاع با جوانی من کمی فرق کرده. من توافقاتی با Take-Two انجام داده و آزادی عمل بیشتری برای بازی‌سازی در اختیار گرفتم. "
این جمله نشون میده که لوین هنوز درخصوص تایم‌بندی و بودجه ساخت بازیش نگرانه :
" من نگران تاریخ‌ها و زمان‌ها هستم، چون مطمئنم که این‌ها اهمیت دارن. شما اگه از زمان بی‌نهایت و پول بی‌نهایتی برای ساخت بازی برخوردار باشید، بنظرم بازم سازنده کار سختی برای اتمام اون پروژه داره. شما باید در کنارتون افرادی رو داشته باشید که در این راه کاملا با شما هم عقیده باشن. من دوست ندارم سازنده‌ای داشته باشم که دائما تو گوشم بگه تو نمی‌تونی! "
به عنوان رئیس شرکت Ghost Story Games لوین مسئول حفظ سلامت کارمندانش در این شرایط کرونایی هم هست که به نگرانی‌های این بازی‌ساز اضافه می‌کنه :
" اگه اون کار عالی نباشه، پس ارزشش رو نداره! شما می‌تونید پول زیادی برای ساخت یک بازی ضعیف ذخیره کنید، اما درنهایت نه تنها به ذخیره شما چیزی اضافه نمی‌شه، بلکه شما پول هم از دست خواهید داد. اینکه شما چطور تصمیم بگیرید مهمه و این سختی کار ماست..."
شما میتونید بیوگرافی کامل این بازی‌ساز فراموش نشدنی رو از این لینک در وبسایت مطالعه کنید و با زندگی شخصی و کاری این شخص بیشتر آشنا بشید.