ModdingWay.ir
توسعه‌دهنده Anthem 2.0 درمورد ویژگی‌های شوتینگ و غارت در بازی صحبت می‌کند

توسعه‌دهنده Anthem 2.0 درمورد ویژگی‌های شوتینگ و غارت در بازی صحبت می‌کند

دنیای گیم
آثار سبک Looter-Shooter در میان بازی‌های ویدیویی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. استودیو‌های توسعه‌دهنده اکثر اوقات به شوتینگ و شکل غارت در بازی توجه می‌کنند تا موفق بشن یک بازی راضی‌کننده رو در این سبک منتشر کنند. Anthem در زمان عرضه تاکید خاصی روی این دو بخش داشت اما شوتینگ بازی آنچنان که باید لذت‌بخش نبود و از سویی بخش غارتش هم آیتم‌های ارزشمندی در اختیار گیمر قرار نمی‌داد. مدتی قبل BioWare از ساخت Anthem 2.0 و نوسازی این عنوان خبر داد. این تیم اعلام کرد که هدف اول‌شون بهبود هسته گیم‌پلی و ایرادات نسخه قبلی هست. بخش عظیمی از تمرکز استودیوی سازنده روی غارت یا همون Loot قرار گرفته. در Anthem 2.0 شاهد ارزش‌گذاری، تعدد و تفاوت آیتم‌ها خواهیم بود. هر آیتم به یک بخش از دنیای بازی ربط داره و چیزهایی که در ماموریت‌های اصلی به دست میارید با ماموریت‌های فرعی متفاوته. شخصی‌سازی آیتم‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بازی خواهد بود که در نسخه دوم می‌بینیمش. از سوی دیگر BioWare مشغول بهبود سلاح‌ها و شلیک با اون‌هاست. گیم‌پلی بازی درگیر‌کننده‌تر خواهد بود و دشمنان شما به هر ضربه‌ای که وارد می‌کنید واکنش نشان می‌دن. ضربات تمام‌کننده کاربردی‌تر شده و تنوع سلاح‌ها افزایش پیدا کرده.