ModdingWay.ir
سازندگان دشواری ساخت نسخه جدید Fable را به ساخت یک بازی Star Wars تشبیه می‌کنند

سازندگان دشواری ساخت نسخه جدید Fable را به ساخت یک بازی Star Wars تشبیه می‌کنند

دنیای گیم
رئیس استودیو Xbox، آقای Matt Booty اعلام می‌کنه که نسخه Fable چگونه تاریخ صنعت گیم رو با تغییر دادن یک سری ویژگی‌ها عوض می‌کنه. یکی از غافل‌گیری‌های مراسم Xbox Games Showcase مایکروسافت، معرفی نسخه جدید Fable توسط Playground Games در انتهای مراسم بود. اطلاعات بسیار کمی از این بازی منتشر شده و بنظر می‌رسه هنوز مدت زمان طولانی تا انتشار بازی فاصله داریم. رئیس استودیو Xbox، آقای Matt Booty طی مصاحبه اخیرش از چالش‌های پشت احیاء دوباره سری Fable گفته. او این بازگشت رو به ساخت فیلم جدید Star Wars توسط Disney تشبیه کرده. اینکه که چطور در ساخت یک اثر می‌خواید به ریشه‌ها وفادار باشید اما انقلابی در اون سری ایجاد کنید :
" در ساخت هر فرانچایزی، همیشه این نکته وجود داره که سازنده باید هماهنگی بین پایبندی به ریشه‌ها و اضافه کردن المان‌های جدید به بازیش ایجاد کنه. این چالش یک چیزی مشابه ساخت قسمت‌های جدید فیلم Star Wars هست؛ یک سری ویژگی‌ها هستن که طرفداران از سازنده می‌خوان به نسخه جدید آورده بشه. خوشبختانه Playground Games کاملا توانایی چنین اقدامی رو داره. "
چیزی که می‌شه از تریلر سینماتیک Fable فهمید اینه که جهان بازی به مراتب بزرگ‌تر از جهان نسخه‌های قبلی خواهد بود. سری Fable اولین بار توسط آقای Peter Molyneux در استودیو Lionhead Studios خلق شد. اولین نسخه این سری در سال 2004 منتشر شد و در ادامه Sequel‌های بازی در سال‌های 2008 و 2010 منتشر گردید. متاسفانه نسل هشتم هیچ نسخه جدیدی از Fable ندیدم و خوشحالیم که مایکروسافت سعی داره در نسل نهم سنت‌شکنی کنه. اولین بار در سال 2017 بود که شنیدیم سازنده سری Forza Horizon دفتر دومی باز کرده که داره یک بازی غیر ریسینگ درش توسعه میده؛ حالا هم فهمیدیم که اون بازی غیر ریسینگ چیزی نیست جز ریبوت Fable...