MachineGames: با حضور Microsoft ما حتی می‌توانیم بازی‌های بهتری بسازیم

MachineGames: با حضور Microsoft ما حتی می‌توانیم بازی‌های بهتری بسازیم

دنیای گیم
استودیوی سوئدی و با استعداد MachineGames رو با فرانچایز اکشن و کم‌نظیر Wolfenstein می‌شناسیم. این تیم پس از خریده شدن شرکت Bethesda توسط Microsoft، به استودیوهای زیرمجموعه کمپانی افزوده شد. اخیرا بخشی از اعضای MachineGames به توسعه بازی‌ها تحت نظر مایکروسافت واکنش نشان دادن و به نظر می‌رسه که همه‌شون برای آغاز این مسیر بسیار هیجان‌زده هستند. کارگردان گیم‌پلی استودیو Fredrik Ljungdahl در این باره گفت: "بازی، بازی و بازی‌های بیشتر! من فکر می‌کنم حضور Microsoft به ما این توان رو می‌ده تا حتی در آینده عناوین بزرگتری بسازیم. آن‌ها یک تیم خبره در این زمینه داشته و در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند." در ادامه رییس بخش تکنولوژی استودیو یعنی آقای Jim Kjellin راجع به هاردهای SSD افزود: "یکی از آیتم‌های کلیدی که در آینده‌ای نزدیک عمومی خواهد شد، استفاده از فضاهای ذخیره‌سازی پرسرعت هست. شما همچنین می‌تونید یکی از این سخت‌افزارها رو با قیمتی مناسب برای PC خود تهیه کنید اما این هارد در کنسول‌های نسل جدید هم وجود داره. این موضوع به ما اجازه می‌ده تا روی طراحی بازی‌ها زمان بیشتری بذاریم. دیگه نیازی به صبر کردن برای لودینگ‌های طولانی مدت نیست.


در ادامه John Jennings تولیدکننده MachineGames اضافه کرد: "من قطعا با Jim موافقم. با این SSDهای فوق سریع ما می‌تونیم به گیمرها بی‌نهایت سرگرمی ارائه بدیم و روی بارگزاری محیط وقت کمتری بذاریم. این موضوع دست ما رو در خلق جهان‌های بزرگ‌تر و گشت و گذار در محیط باز می‌ذاره." در ادامه راجع به بازی Wolfenstein: Youngblood صحبت‌هایی شد. MachineGames ناکامی بازی آنلاینش رو قبول داره و فکر می‌کنه استفاده زیاد از چالش‌ها موجب این موضوع شده. این اشتباهات باعث می‌شه تا اگر بازی بعدی آن‌ها آنلاین‌محور باشه، شاهد چنین چیزهایی نباشیم. تولید سومین دنباله برای مجموعه Wolfenstein توسط این تیم تایید شده اما فعلا تاریخ مشخصی برای اون وجود نداره.