استودیوی Motive مکانیک سلاخی Dead Space Remake را بهبود می‌بخشد

استودیوی Motive مکانیک سلاخی Dead Space Remake را بهبود می‌بخشد

دنیای گیم
رونمایی از ریمیک بازی Dead Space مهم‌ترین اتفاقی بود که در رویداد EA Play Live 2021 رخ داد. سه‌گانه Dead Space که بعد از تعطیل شدن Visceral Studio روشنایی روز رو به خود ندید، حال با همکاری استودیوی Motive یک ریمیک جذاب دریافت خواهد کرد. Dead Space به عنوان محصولی شناخته می‌شه که استانداردهای زیادی به سبک ترسناک آورد. یکی از ویژگی‌های این سری مکانیک سلاخی اون بود که تجربه‌ای متفاوت و خشن رو ارائه می‌داد. Motive Studios قصد داره این ویژگی رو در ریمیک Dead Space حفظ کرده و اون رو بهبود ببخشه. کارگردان خلاق استودیوی Motive، آقای Roman Compos-Oriola، توضیح داد که تیم آن‌ها قصد داره علاوه بر افزایش خشونت در مبارزات، مکانیک‌های کلیدی بازی رو هم حفظ کرده و اون‌ها رو ارتقا بده.



 در نسخه‌های اصلی سری، سلاخی و قطع عضو Necromorphها اصلی‌ترین سلاح Isaac Clarke برای مبارزه بود. درواقع نکرومورف‌ها موجوداتی با آناتومی خاص هستند؛ دنده‌های اون‌ها از بدن‌شون جدا شده و ازش به عنوان تیغه‌هایی برای آسیب به دشمن استفاده می‌کنند. این موضوع سبب شده تا کشتن این موجودات آسان‌تر شده و در عین حال، ضرباتی کاری رو به Isaac وارد کنند. باید دید استودیوی Motive چه رویه‌ای رو نسبت به این بازی پیش می‌گیره. علاوه بر این، به نظر می‌رسه که سیستم نورپردازی بازی نیز دچار تغییرات اساسی شده. پیش‌تر ویدیویی از مقایسه این ریمیک با نسخه اصلی منتشر شد که Dead Space Remake رو اثری به مراتب تاریک‌تر جلوه می‌داد. آیا این ریمیک می‌تونه پادزهری برای احیای فرانچایز Dead Space باشه؟ باید تا زمان عرضه اون منتظر ماند. فعلا تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی وجود نداره. Dead Space Remake برای کنسول‌های نسل نهم و PC در دسترس قرار می‌گیره.