بازی No Man’s Sky حالا از رابط برنامه نویسی Vulkan پشتیبانی می‌کند

بازی No Man’s Sky حالا از رابط برنامه نویسی Vulkan پشتیبانی می‌کند

دنیای گیم
استودیو Hello Games بهینه‌ساز جدید برای نسخه PC بازی No Man’s Sky منتشر کرده است که پشتیبانی رسمی از رابط برنامه نویسی Vulkan را به این عنوان اضافه می‌کند.طبق توضیحات تیم توسعه دهنده، Vulkan در این بهینه‌ساز جدید جایگزین OpenGL شده است، به این معنی‌که بازیکنان، بخصوص بازیکنانی که از محصولات گرافیکی شرکت AMD استفاده می‌کنند، باید شاهد بهبودهایی در عملکرد بازیشان باشند.همچنین این بهینه‌ساز جدید پشتیبانی HDR را اصلاح می‌کند، دو گزینه Adaptive و Triple-Buffered V-Sync را به بازی می‌آورد، به بازیکنان با بیش از یک کارت گرافیک اجازه می‌دهد که یکی را برای استفاده انتخاب کنند و از این پس برای ایجاد تغییراتی در Window Mode، Resolution، V-Sync، Shadow Detail و Reflection Quality نیازی به ری‌استارت بازی نخواهد بود.

این بهینه‌ساز هم اکنون به صورت یک نسخه آزمایشی برای کامپیوتر شخصی در دسترس است.کاربران استیم برای دسترسی به آن کافیه از صفحه Steam library بر روی No Man’s Sky کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.در بین سربرگ‌های موجود، به سراغ BETAS بروید و در جعبه‌متن (TextBox) کد 3xperimental را وارد و بر روی Check Code کلیک کنید.حالا باید گزینه Experimental در پایین منو در دسترس باشد.شما کاربران گرامی در تصویر زیر می‌توانید جزئیات کامل جدیدترین بهینه‌ساز بازی No Man’s Sky را مطالعه نمایید.