بازی Shadow of the Tomb Raider از افکت‌های Real-Time Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد

بازی Shadow of the Tomb Raider از افکت‌های Real-Time Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد

دنیای گیم
تا دقایقی دیگر شاهد آغاز رویداد Gamescom 2018 و برگزاری کنفرانس ویژه شرکت nVIDIA خواهیم بود.با این حال، Newegg جزئیات مهمی رو پیش از آغاز این کنفرانس فاش کرده که در ارتباط با بازی Shadow of the Tomb Raider و افکت‌های Real-Time Ray Tracing هست.باتوجه به جزئیات منتشر شده توسط Newegg، ما متوجه شدیم که عنوان Shadow of the Tomb Raider به لطف تکنولوژی nVIDIA RTX کاملاً از رهگیری پرتو (Ray Tracing) بصورت Real-Time پشتیبانی خواهد کرد:



این درحالی‌که، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شوتر اول‌شخص Battlefield V ممکنه در زمان عرضه از افکت‌های Real-Time Ray Tracing پشتیبانی کنه که وب‌سایت Newegg این شایعه رو تأیید کرده.بنابراین، علاوه بر بازی Shadow of the Tomb Raider، شوتر اول‌شخص Battlefield V و عنوان به‌شدت موردانتظار Metro Exodus کاملاً از Real-Time Ray Tracing پشتیبانی خواهند کرد:



ما انتظار داریم که nVIDIA در جریان کنفرانس خود قابلیت Real-Time Ray Tracing رو با استفاده از کارت جدید RTX 2080Ti بر روی دو بازی Battlefield V و Shadow of the Tomb Raider به نمایش بگذاره.در پایان برای یادآوری دوباره لازمه خدمت شما گیمرهای عزیز اعلام کنم که بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ جمعه، 23 شهريور 1397 و بازی Battlefield V با به همراه داشتن حالت تک نفره داستانی در تاریخ جمعه، 27 مهر 1397 برای پلتفرم PC و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.