بازی Wolfenstein: Youngblood در زمان عرضه از Ray Tracing پشتیبانی نخواهد کرد

بازی Wolfenstein: Youngblood در زمان عرضه از Ray Tracing پشتیبانی نخواهد کرد

دنیای گیم
ظرف چند روز آینده بازی Wolfenstein: Youngblood منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که این شوتر در هنگام عرضه از Real-Time Ray Tracing پشتیبانی نخواهد کرد.این خبر توسط تهیه کننده اجرایی بازی آقای جرک گوستافسون (Jerk Gustafsson) تأیید شده است.همچنین ایشان اعلام کرده‌اند که استودیو MachineGames و nVIDIA هم اکنون در حال کار روی افکت‌های رهگیری پرتو بی‌وقفه برای پیاده‌سازی آن در بازی هستند.در واقع پشتیبانی از افکت‌های Real-Time Ray Tracing  از طریق بروزرسانی پس از انتشار به بازی اضافه خواهد شد.متأسفانه، گوستافسون جزئیات بیشتری در این رابطه به اشتراک نگذاشت و ما نمی‌دانیم که دقیقاً کدام یک از افکت‌های رهگیری پرتو در بازی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اما ما حدس می‌زنیم که RTX برای بازتاب‌ نور مورد استفاده قرار گرفته باشد.با این حال، عالی می‌شود که ببینیم MachineGames و nVIDIA از افکت‌های RTX برای بهبود سایه‌ها و نورپردازی سراسری بازی استفاده کنند.



شایان ذکر است که بازی Wolfenstein: Youngblood بر روی PC دارای محافظت دنوو بوده و از تکنولوژی Adaptive Shading یا سایه‌زنی تطبیقی پشتیبانی می‌کند.بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 4 مرداد 1398 (26 جولای) برای پلتفرم PC و کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.