با اولین جزئیات از عملکرد اجرایی Monster Hunter World همراه باشید، تصاویر جدید

با اولین جزئیات از عملکرد اجرایی Monster Hunter World همراه باشید، تصاویر جدید

دنیای گیم
درحالی‌که تنها یک ماه با انتشار نسخه PC بازی Monster Hunter World فاصله داریم، به نظر میرسه که برخی افراد موفق به تجربه بازی شده باشند.کاربر FluffyQuack از وب‌سایت Resetera، یکی از افرادیه که توانسته نسخه PC بازی Monster Hunter World رو بر روی PC خودش تجربه کنه و جزئیاتی از عملکرد اجرایی آن به اشتراک بگذاره.باتوجه به توضیحات FluffyQuack، گویا کارت گرافیک GTX1080 قادر به اجرای بازی Monster Hunter World با نرخ ثابت 60 فریم بر ثانیه و حداکثر جزئیات گرافیکی در وضوح تصویر 1440p نبوده.با قرار دادن تنظیمات گرافیکی بازی بر روی High، این کارت گرافیک قدرتمند توانسته در مناطق شهری به نرخ 60 فریم بر ثانیه دست پیدا کنه، از طرفی با قرار دادن تنظیمات گرافیکی بازی بر روی Medium، کارت GTX1080 تونسته نرخ 65 فریم بر ثانیه رو ارائه کنه.FluffyQuack برای این تست از پردازنده Intel i7-4790K در کنار 16 گیگابایت حافظه RAM استفاده کرده، بنابراین کارت گرافیک GTX1080 با هیچ محدودیتی مواجه نبوده.بعلاوه، FluffyQuack ادعا کرده که Capcom یک گزینه گرافیکی سنگین در بخش تنظیمات قرار داده به نام "Volume Rendering Quality" که بازیکنان برای بهبود عملکرد بازی بایستی این ویژگی رو غیرفعال کنند.



همچنین به نظر میرسه که اعداد اشاره شده در بالا مربوط به حداقل فریم ریت باشه، چون کاربر یک مقایسه بین تنظیمات بالا و بدون Volume Rendering Quality انجام داده که در نتیجه آن بازی با نرخ 78 فریم بر ثانیه اجرا شده.باتوجه به این تست‌ها، بدیهیه که پی‌سی گیمرها برای اجرای بازی در وضوح تصویر 1440p به یک کارت قدرتمندی نظیر GTX1080Ti نیاز خواهند داشت، علی‌رغم اینکه کیفیت بصری بازی بر روی PC بسیار نزدیک به نسخه کنسولی هست.در پایان شما میتونید اسکرین شات‌های جدیدی که توسط FluffyQuack به اشتراک گذاشته شده رو در سایز اصلی مشاهده کنید.