با ویژگی‌های گیم‌پلی، کاراکتر، سلاح، لوت و بیشتر بازی Borderlands 3 آشنا شوید

با ویژگی‌های گیم‌پلی، کاراکتر، سلاح، لوت و بیشتر بازی Borderlands 3 آشنا شوید

دنیای گیم
بازی Borderlands 3 به عنوان چهارمین نسخه از سری بازی‌های Borderlands برای انتشار در تاریخ 22 شهريور 1398 (13 سپتامبر) برنامه‌ریزی شده و قرار است به صورت انحصاری-زمانی در فروشگاه دیجیتالی Epic Games منتشر شود.امروز در این پست خبری قصد داریم شما را با ویژگی‌های گیم‌پلی، شخصیت، سلاح، لوت و بیشتر بازی Borderlands 3 آشنا کنیم.باتوجه به نمایش‌هایی که تاکنون از این عنوان دیده‌ایم، می‌شود گفت Borderlands 3 به طور کلی شباهت زیادی به نسخه‌های پیشین خود دارد، البته نه به این معنی که شاهد بازی کاملاً مشابه باشیم.ویژگی‌های جدید زیادی برای نسخه جدید Borderlands در نظر گرفته شده است و همچنین مکانیک‌های جدید گیم‌پلی.پیش از اینکه به ویژگی‌های جدید بازی Borderlands 3 بپردازیم، باید به این نکته اشاره کنم که دیوید ادینگز (David Eddings)، صداپیشه اصلی شخصیت Claptrap در بازی حضور ندارد.

  • بسیاری از تفنگ‌ها از حالت‌های تیراندازی متناوب برخوردار هستند
  • تفنگ‌ها آیتم امتیاز دارند تا به شما در انتخاب سریع بهترین‌ها کمک کنند
  • بخش Action Skills یا مهارت‌های حرکتی با آیتم‌های دریافتی "Augments" قابل سفارشی‌سازی می‌باشند
  • Cover حالا دیگر تخریب‌پذیر است
  • قابلیت پرتاب بشکه در بازی وجود دارد
  • آسیب تابشی (Radiation) جایگزین می‌شود با آسیب Slag
  • Vault Hunter اضافی پس از عرضه وجود نخواهد داشت
  • هر دو کاراکتر فرعی (NPC) پس‌زمینه و اصلی شما را در نبرد احیاء می‌کنند
  • چهار عضو گروه Vault Hunter ویژگی‌های سفارشی‌سازی زیادی دارند
  • قابلیت Loot instancing و Level scaling یا پیمایش سطح می‌تواند برای آن دسته از افرادی که تجربه کلاسیک Co-Op را ترجیح می‌دهند، غیرفعال شود
  • در Borderlands 3 هر سیاره دارای چرخه شب و روز با نورپردازی و افکت‌های متفاوت می‌باشد تا هر سیاره «حس بیگانه‌» داشته باشد
  • در Borderlands 3 باس‌فایت‌ بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین این سری وجود دارد و بزرگترین بازی ساخته شده تاکنون در سری Borderlands خواهد بود
  • هنگامی که بازیکن با باس‌های بزرگ روبرو شود، چندین مرحله برای شکست آن باس وجود خواهد داشت
  • چالش‌های گروه شبیه موارد جمع‌کردنی (Collectible) کوئست هستند
  • Troy و Tyreen (آدم بدهای بازی) با تأثیر از رسانه‌های اجتماعی توسعه یافته‌اند
  • بازیکنان با استفاده از سفینه فضایی خود یعنی Sanctuary III به سیاره‌ها سفر می‌کنند
  • سفینه Sanctuary III به عنوان یک هاب جهانی قابل سفارشی‌سازی کار می‌کند و پایگاه اصلی شخصیت‌های همچون Mad Moxxi است
  • در Sanctuary III شما قادرید صندوق‌های کلید طلایی را باز کنید، Storage Deck Upgrade (آیتمی برای ارتقاء تجهیزات) خریداری نمائید، قمار/شرط بندی کنید، با کاراکترها تعامل داشته باشید، اجناس مختلفی خریداری کرده و به سیاره‌های جدید سفر کنید
  • سفینه Sanctuary III یک دستگاه Lost Loot دارد که سلاح‌هایی که از دست می‌دهید را ذخیره می‌کند
  • در Sanctuary III شخصیت Tannis دکتر شماست و نه Dr. Zed
  • جانورانی که می‌کشید بر روی دیوار Hammerlock نصب می‌شوند
  • شما اتاق سفارشی‌سازی خود را دارید
  • روش‌های زیادی برای سفارشی‌سازی وسایل نقلیه وجود دارد
  • شما می‌توانید وسایل نقلیه دشمنان را دزدیده و پیش Ellie برای اسکن کردن آن در داخل Catch-A-Ride ببرید
  • هر کاراکتر چندین توانایی‌ فعال و مؤثر دارد
  • در Vending machine یا ماشین فروش شما با فشار یک دکمه به سرعت می‌توانید مهمات خود را پر کنید
  • بازی دارای حالت آفلاین می‌باشد
  • قابلیت Fast travel می‌تواند بین نقاطی بر روی سیاره‌ها و سیاره‌های دیگری که بازیکن قبلاً به آنجا سفر کرده باشد، استفاده شود
  • بازیکن می‌تواند از Quick Change Stations برای شخصی‌سازی سر، اسکین، رنگ، پوست ECHO، اظهار احساسات (Emotes) و درخت مهارت شخصیت استفاده کند
  • برای رسیدن به سطوح بالا بازیکن می‌تواند موقع دویدن سر بخورد/حرکت کشویی انجام دهد و لبه‌‌های پنهانی را بگیرید
  • بازی همچنان سبک هنری سری Borderlands یعنی گرافیک سل‌شید را داراست، اما بازی بر روی Unreal Engine 4 اجرا می‌شود
  • کشتار و سطح خشونت‌ بازی به آنچه که در اولین بازی Borderlands دیده شد، شباهت خواهد داشت
  • بازی Borderlands 3 سرشار از Easter egg خواهد بود
  • هر یکی از اعضای Vault Hunter سه مهارت حرکتی/اکشن برای انتخاب دارد که از لول 3 شروع می‌شود
  • مهارت‌های انفعالی، Augments و تغییر دهنده‌ها نیز می‌توانند در درخت مهارت بیشتر به دست بیایند