دموی فنی Apollo 11 Moon Landing حالا از Real-Time Ray Tracing کاملاً پشتیبانی می‌کند

دموی فنی Apollo 11 Moon Landing حالا از Real-Time Ray Tracing کاملاً پشتیبانی می‌کند

دنیای گیم
سال گذشته انویدیا یک دموی فنی شگفت انگیز با عنوان Apollo 11 Moon Landing منتشر کرد که برخی از افکت‌های رهگیری پرتو بی‌وقفه (Real-Time Ray Tracing) را به نمایش می‌گذاشت.با این حال، تیم سبز تصمیم گرفته است که این دموی فنی را به جدیدترین نسخه فناوری Real-Time Ray Tracing بروزرسانی کند و در ادامه شما می‌توانید تریلر و اسکرین‌شات‌هایی که از روی نسخه جدید دموی فنی Apollo 11 Moon Landing تهیه شده است را تماشا کنید.با وجود اینکه تصاویر گرافیکی نزدیک به واقعیت را به تصویر می‌کشد، اما شکی نیست که ما برای چندین سال نمی‌توانیم شاهد بازی‌های ویدیویی با چنین گرافیکی باشیم، حداقل برای بازی‌های ثردپارتی که این طور خواهد بود.کنسول‌های نسل بعدی قرار است در سه ماهه چهارم سال 2020 منتشر شوند و با اینکه قدرت سخت افزاری این کنسول‌ها به مراتب بالاتر از کنسول‌های نسل فعلی می‌باشد و همچنین از فناوری Real-Time Ray Tracing پشتیبانی می‌کنند، اما باز هم بعید به نظر می‌رسد که بتوانیم شاهد عناوینی با چنین گرافیک واقع‌گرایانه‌ای باشیم.شما چی فکر می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.