عملکرد Real-Time Ray Tracing در بهینه‌ساز جدید Battlefield V بهبود یافته است

عملکرد Real-Time Ray Tracing در بهینه‌ساز جدید Battlefield V بهبود یافته است

دنیای گیم
استودیو DICE در حال همکاری با شرکت انویدیاست تا بدین طریق بتوانن بهبود چشمگیری را برای افکت‌های Real-Time Ray Tracing در بازی Battlefield V ایجاد کنند.پس از گذشت مدتی از فعالیت هر دو تیم بر روی عملکرد این افکت‌‌ها، امروز تیم توسعه دهنده جزئیاتی جالب پیرامون پیشرفت خود منتشر کردند.طبق توضیحات تیم، بهینه‌ساز جدید بازی BFV در برخی صحنه‌ها عملکرد افکت‌های Real-Time Ray Tracing را نزدیک به 100 درصد افزایش خواهد داد.همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم، فریم‌ریت بازی در کمپین تک نفره بازی که در یک منطقه جنگلی جریان دارد، توانسته بر روی کارت RTX 2080 TI با وضوح تصویر 1440p و تنظیمات Ultra Ray Tracing با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا شود، این درحالی‌که بازی در همان صحنه و بدون بهینه‌ساز جدید تنها با نرخ 34 فریم بر ثانیه اجرا می‌شد:



توجه داشته که این بهبود عملکرد تقریباً 100 درصدی در بهترین حالت بازیست.به عبارتی دیگر، عملکرد بازی در صحنه‌های دیگر آنچنان چشمگیر نیست.همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده‌ست، فریم‌ریت بازی در صحنه زیر تنها از 58 به 68 فریم بر ثانیه افزایش یافته است:



علاوه بر این، استودیو DICE و شرکت nVIDIA نویزگیری را در بازی بهبود دادن و سایه‌زنی‌ها را برای پیشرفت بصری و همچنین بهبود عملکرد بازی از نو بهینه‌سازی کردند:



این واقعاً فوق العاده‌ست که nVIDIA و DICE با همکاری یکدیگر توانستن به چنین پیشرفت قابل توجهی آن هم در فاصله کمی از انتشار بازیشان دست پیدا کنند، بنابراین باید به هر دوی آن‌ها تبریک گفت.به این ترتیب، صاحبان کارت‌های گرافیک RTX با این بهینه‌ساز جدید این بار می‌تونن بازی را با فریم‌ریت بالاتری در وضوح تصویر 1440p و تنظیمات Ultra Ray Tracing اجرا کنند.تریلری به این منظور به اشتراک گذاشته شده که شما عزیزان در زیر میتونید آن را با کیفیت 720p تماشا کنید.

نویسنده: MEHDI-ETZIO
1397-9-15 ( 6 روز پیش )

خبر های مرتبط با Battlefield

مقاله های مرتبط با Battlefield

دانلود های مرتبط با Battlefield

ویدیو های مرتبط با Battlefield

موسیقی های مرتبط با Battlefield

والپیپر های مرتبط با Battlefield