Ghost Recon Frontline تفاوت‌های زیادی با بتل‌رویال‌های امروزی دارد

Ghost Recon Frontline تفاوت‌های زیادی با بتل‌رویال‌های امروزی دارد

دنیای گیم
رونمایی از Ghost Recon Frontline به هیچ عنوان چیزی نبود که Ubisoft انتظارش رو داشت. پس از معرفی و عرضه بازی Ghost Recon Breakpoint و ناامیدی‌های به وجود اومده، انتظار می‌رفت تا شرکت فرانسوی باری دیگر این مجموعه رو به ریشه‌های خودش برگردونه. در عوض، یوبی‌سافت یک نسخه F2P و بتل‌رویال رو از فرانچایز Ghost Recon معرفی کرد. در مصاحبه‌ای با Gamesradar، آقای Stefan Marinescu، مدیر برند شرکت یوبی‌سافت، توضیح داد که GRF از خیلی جهات با بتل‌رویال‌های امروزی تفاوت داره. این شخص گفت: "این خیلی مهمه که تفاوت‌های ما رو درک کنید. بتل رویال یک ژانره و ما از نظر طراحی بازی، فاصله چندانی ازش نداریم اما با استفاده از راه‌های مختلف، به شکلی متفاوت خودمون رو بهش می‌رسونیم. این یک بازی F2P هست اما ژانرهایی نظیر تاکتیکال، شوتر PvP، اکشن و... رو شامل می‌شه و به همین دلیل، ما اون رو ساخته خودمون می‌دونیم. این یک برداشت متفاوت از ژانر بتل‌رویال در دنیای Ghost Recon هست." بدون‌شک نباید گول صحبت‌های کارمندان یوبی‌سافت رو خورد. روندی که این ناشر فرانسوی پیش گرفته در حالت عادی به محصولات این تیم و هواداران نیز ضربه می‌زنه. باید صبر کرد و دید استراتژی یوبی‌سافت در چه زمانی دچار تغییر خواهد شد. بتای محدود Ghost Recon Frontline از روز پنج‌شنبه 22 مهر (14 اکتبر) آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه 29 مهر (21 اکتبر) ادامه خواهد داشت. 

نویسنده: Mesbah Beheshti
1400-7-15 ( 1 ماه پیش )

خبر های مرتبط با Ghost Recon

مقاله های مرتبط با Ghost Recon

دانلود های مرتبط با Ghost Recon

ویدیو های مرتبط با Ghost Recon

موسیقی های مرتبط با Ghost Recon

والپیپر های مرتبط با Ghost Recon