داستان‌گویی Elden Ring به Sekiro: SDT و مبارزات آن به Dark Souls 3 شباهت دارد

داستان‌گویی Elden Ring به Sekiro: SDT و مبارزات آن به Dark Souls 3 شباهت دارد

دنیای گیم
بازی Elden Ring شباهت‌هایی به محصولات قبلی FromSoftware خواهد داشت. در مصاحبه‌ای با UnGeek، مدیر بخش مارکتینگ استودیوی FromSoftware یعنی Yasuhiro Kitao، توضیح داد که بخش داستانی این بازی باید با Sekiro: Shadows Die Twice مقایسه بشه. در بازی Elden Ring شاهد تعداد زیادی کاراکتر با داستان مختص به خودشون هستیم. با این تعداد از قصه، FromSoftware همچنان خواهان این هست که داستان در سطحی مشخص، قابل فهم و رسیدن باشه. از اونجا که داستان Sekiro: SDT نسبت به سری بازی‌های Souls ساده‌تره، بنابراین روایت سناریوی Elden Ring مانند این بازی، می‌تونه طرفداران بیشتری رو به این محصول موردانتظار جذب کنه. می‌رسیم به مبحث گیم‌پلی؛ طبق گفته Kitao، می‌توان سیستم مبارزات Elden Ring رو به سه‌گانه Dark Souls تشبیه کرد.


 زمان عرضه Bloodborne، استودیوی FromSoftware بابت افزایش سرعت بازی واکنش‌های مثبت زیادی دریافت کرد. بعدها و با عرضه Dark Souls 3، روند مبارزات Bloodborne به این عنوان نیز افزوده شد. حال، به نظر می‌رسه این سیستم در بازی Elden Ring هم مورد استفاده قرار می‌گیره. طبق گفته‌ی Kitao: "زمانی که در Lands Between مشغول گشت‌زنی بوده و درحال مبارزه نیستین، می‌تونین با نگه داشتن دکمه Sprint، بدون مصرف Stamina به دویدن بپردازید. هدف ما این بود تا حتی‌الامکان یک بازی بدون استرس رو به گیمرها ارائه بدیم." با این حال، زمانی که گیمر در Dungeonها و مبارزه به سر می‌بره، باید استقامت کاراکترش رو کاملا مدیریت کنه. سیستم مبارزات Dark Souls 3 به عنوان یک پایه برای Elden Ring استفاده شده و این به این معنا نیست که گیم‌پلی در بخش مبارزات به صورت کامل به نسخه سوم Dark Souls شباهت داره. Elden Ring در روز جمعه 1 بهمن (21 ژانویه 2022) برای کنسول‌های نسل هشتم، کنسول‌های نسل نهم و PC عرضه خواهد شد.