
دموی فنی تکنولوژی RTX بر روی چهار Tesla V100 اجرا شده است
دنیای گیم
چندی پیش استودیو محبوب اوکراینی 4A Games در اطلاعیهای رسمی از پشتیبانی شوتر اولشخص آخرالزمانی و بهشدت مورد انتظار METRO Exodus از تکنولوژی RTX Real-Time Raytracing خبر داد.این استودیو اخیراً یک دموی فنی بدین منظور منتشر کرد که همه ما این نسخه نمایشی رو تماشا کردیم.اگر به یاد داشته باشید، Epic Games، شرکت سازنده Unreal Engine هم پیشتر یک دموی فنی برای به تصویر کشیدن قدرت پردازشی RayTracing در حالت Real-Time منتشر کرد که بتازگی جزئیاتی از این دموی فنی و مشخصات سخت افزاری برای اجرای دمو فنی منتشر شده که مطمئناً همه شما رو غافلگیر خواهد کرد.در جریان GTC 2018، شرکت nVIDIA اعلام کرد که برای اجرای دموی فنی تکنولوژی RTX Real-Time Raytracing در موتور Unreal Engine 4 از چهار کارت nVIDIA Tesla V100 استفاده کردند.درحالیکه تیم آزمایش کننده از چهار Tesla V100 برای اجرای این دمو استفاده کرده، این باورنکردنیه که دموی فنی بدون کوچکترین مسئلهای در حالت Real-Time و با فریم ریت بسیار خوب اجرا شده باشه.کسانیکه تاکنون موفق به دیدن دموی فنی نشدند، در قسمت پایین میتونند دموی فنی "پردازش تکنولوژی RTX Real-Time Raytracing در موتور Unreal Engine 4" رو با کیفیت HD تماشا کنند.
علاوه بر این، nVIDIA اعلام کرد که تکنولوژی RTX توسط هر دو رابط DirectX Raytracing API و Vulkan API پشتیبانی خواهد شد.از سوی دیگر، تیم سبز از مشخصات کارت گرافیک جدید خود برای ایستگاههای کاری یا Workstation رونمایی کرد.این کارت جدید nVIDIA Quadro GV100 نامگذاری شده که از ویژگیهای این کارت میتوان به 32GB حافظه HBM2، تعداد 5120 هسته کودا، و 118 هسته تانسور ترافلاپس اشاره کرد.

درحالی شاهد رونمایی از کارت جدید nVIDIA Quadro GV100 در این رویداد هستیم، متأسفانه هیچ صحبتی از کارتهای جدید و شایعه شده GTX1180 یا GTX2080 به میان آورده نشد.در زیر شما میتونید مشخصات کامل کارت nVIDIA Quadro GV100 رو مشاهده کنید:

علاوه بر ویدیو بالا، ما یک ویدیو جالب دیگر تهیه کردیم که بازهم شما رو غافلگیر خواهد کرد، البته این ویدیو در ارتباط با این پست خبری و موتور Unreal Engine 4 هست.در این ویدیو ما شاهد تکنولوژی پیشرفته ضبط و پردازش چهره انسانها در نسل بعدی بازیهای ویدیویی هستیم.تیم توسعه دهنده در این ویدیو آزمایشی از هنرپیشه مطرح و شناخته شده Andy Serkis (بازیگر نقش گالوم در مجموعه The Lord of The Rings) استفاده کرده، همانطور که میبینید حرکات صورت و لیپ سینکهای Andy Serkis در این ویدیو به شکل بسیار طبیعی جلوه میکنه که همگی توسط موتور قدرتمند Unreal Engine 4 ساخته و پرداخته شدند.بله، چنین قدرت گرافیکی در انتظار بازیهای ویدیویی نسل آیندهست.

نویسنده: 𝕸.𝕿𝖆𝖍𝖊𝖗𝖎
1397-1-10 ( 4 سال پیش )
1397-1-10 ( 4 سال پیش )
11
خبر های مرتبط با Ray Tracing
ویدیو های مرتبط با Ray Tracing