محیط های باز The Evil Within 2 باعث جلوگیری از خستگی بازیکنان از عناصر وحشت می‌شود

محیط های باز The Evil Within 2 باعث جلوگیری از خستگی بازیکنان از عناصر وحشت می‌شود

دنیای گیم
بازی The Evil Within 2 ادامه دهنده داستان Sebastian Castellanos هست و قراره به لحاظ جنبه ظاهری در مقایسه با نسخه اول محیط های باز بیشتری در دسترس بازیکنان قرار بگیره.بر اساس گفته های تهیه کننده بازی، محیط های باز باعث میشه که شدت و بار عناصر وحشت عده ای از بازیکنان رو دلسرد یا به نوعی از بازی خسته نکنه.چنین چیزی در نسخه اول The Evil Within وجود نداشت و انتظار میره که بازی The Evil Within 2 هم این مسیر رو ادامه بده که گفته های سازندگان هم نشون دهنده همین موضوعه.

جناب Shinji Mikami، تهیه کننده بازی در گفتگوی با Gamespot از ویژگی محیط های باز در مقایسه با نسخه اول سخن گفت و اعلام کرد، طراحی و خلق سطح باز در The Evil Within 2 چالشی بزرگ در پیش روی اونها بوده، همونطور که این فرایند پیچیده تر از ساخت آسان بازی در یک دنیای بزرگه.در ادامه John Johanas، کارگردان The Evil Within 2 هم ایجاد چنین سطح بزرگی رو از جهان رو راحت میدونه، اما مقیاس اون کاملا تفاوت داره، این چیزیه که باعث میشه بازیکنان به وسیله‌ی عناصر و المان های وحشت خسته نشن و بتونن مناطق بازی رو با گام های خودشون بررسی کنند.



در ادامه Shinji Mikami گیم پلی بازی رو به عنوان پایان های چندگانه توصیف کرد.بر اساس گفته های Mikami، هیچگونه اصراری در پیشبرد بازی به صورت مخفی کاری یا مبارزه وجود نداره، در واقع بازیکنان میتونن به هر صورتی که دوست دارن بازی رو پیش ببرند.همچنین کارگردان بازی جناب John Johanas در پایان اشاره کرد که ماموریت های جانبی در عنوان آینده وجود داره، هر ماموریت جانبی بسته به بازیکن میتونه نتیجه ای متفاوت داشته باشه یا اینکه اونها توسط بازیکنان نادیده گرفته بشند.

بازی The Evil Within 2 روز جمعه 21 مهر 1396 برای پلتفرم های PC ، PS4 ، Xbox One منتشر می شود.