
مقایسه گرافیک بازی Assetto Corsa Competizione با واقعیت
دنیای گیم
استودیو ایتالیایی KUNOS Simulazioni در اطلاعیهای اعلام کرده است که هفته آینده پیست Circuit Zolder (واقع در کشور بلژیک) به ریسینگ شبیهساز Assetto Corsa Competizione میآید و به مناسب این اطلاعیه، تیم توسعه دهنده تعدادی اسکرینشات مقایسهای بین گرافیک In-Game و پیست واقعی به اشتراک گذاشته است.این تصاویر به وضوح نشان میده که سازندگان توانستن از حداکثر قدرت موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در بازسازی عالی پیست Circuit Zolder استفاده کنند و همانطور که در اسکرین شاتها میبینیم، این بازسازی فوق العاده از آب درآمده و بسیار نزدیک به واقعیت میباشد.توجه داشته باشید که در این تصاویر از افکتهای RTX استفاده نشده و سازنده قول داده که در آینده این ویژگی را به بازی اضافه میکند.Assetto Corsa Competizione یک بازی ویدیویی رسمی از سری مسابقات Blancpain GT میباشد که به اسپانسری ساعت ساز مشهور سوئیسی، Blancpain و گروه موتوراسپورت SRO هر ساله با حضور رانندگان بزرگ برگزار میشود.در بازی همه رانندگان، تیمها، پیستها و خودروها براساس واقعیت حضور دارند.سازندگان در ساخت Assetto Corsa Competizione بالاترین سطح دقت و توجه به جزئیات، شرایط جوی واقعگرایانه، و استانداردی جدید در رانندگی واقعی و مسابقات نفسگیر را وعده دادن که همگی با موتور گرافیکی قدرتمند UE4 ساخته و پرداخته شده است.همچنین، KUNOS Simulazioni برای ساخت انیمیشن رانندگان و مکانیکها از تکنولوژی ضبط حرکات (Motion Capture) استفاده کرده که نتیجه آن چیزی جز نزدیکتر شدن بیش از پیش این اثر ریسینگ شبیهساز به واقعیت نیست.بازی Assetto Corsa Competizione در حال حاضر بر روی استیم به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) در دسترس است و مشخص نیست نسخه نهایی و همچنین پشتیبانی از افکتهای RTX کی منتشر خواهد شد.

.jpg)


.jpg)
.jpg)

نویسنده: 𝕸.𝕿𝖆𝖍𝖊𝖗𝖎
1397-10-23 ( 4 سال پیش )
1397-10-23 ( 4 سال پیش )
11
خبر های مرتبط با Assetto Corsa
دانلود های مرتبط با Assetto Corsa
ویدیو های مرتبط با Assetto Corsa
والپیپر های مرتبط با Assetto Corsa