
کارکنان Ubisoft India توضیحاتی در رابطه با PoP: Sands of Time Remake ارائه دادند
دنیای گیم
پیش از معرفی رسمی بازی Prince of Persia: Sands of Time Remake، شایعات و اخبار نهچندان صحیح وجود این بازآفرینی رو برای ما لو داده بودند. با این حال معرفی بازی در Ubisoft Forward طوری که انتظار میرفت نبود و حتی باعث تعجب افرادی شد که منتظر بازی بودند. تریلر و تصاویری که از بازی منتشر شد از گرافیک بصری آنچنانی بهره نمیبرد. مسئله اصلی اینجاست که بازی از نظر بصری به هیچوجه شبیه عنوانی برای نسل آینده نیست. همین موضوع باعث شد تا خیلیها به این اثر واکنشهای نهچندان مثبت و بعضا منفی نشون بدن. حال استودیوی Ubisoft India بعد از دیدن این بازخوردها در مصاحبه با وبسایت The Mako Reactor راجع به این ریمیک حرف زد. به گفته مدیر تولید این پروژه یعنی Sashi Menon کیفیت بصری بازی به کمبود بودجه یا وقت مرتبط نیست: "درواقع مشکل اصلی ما نبود وقت کافی یا بودجه نیست. برای ما در Ubisoft توسعه یک محصول با کیفیت در اولویت قرار داره. این مورد چیزی بود که از ابتدای ساخت بازی در سر داشتیم. PoP: Sands of Time Remake به مدت دو و نیم سال درحال توسعه بوده. ما 170 نفر رو در تولید بازی به کار گرفتیم. البته بدون اینکه به ابزار و وسایل مورد استفاده برای ساخت بازی اشاره کنیم. پس مشکل ما کمبود وقت و یا هزینه نیست."
بیانیه منتشر شده (مخصوصا بعد از تماشای تریلر بازی) کمی عجیب به نظر میرسه. منظور ما اینجاست که چطور ممکنه از یک NPC در چندین لحظه تریلر استفاده کنید و درنهایت بگین که این مورد به کمبود هزینه یا حداقل وقت مرتبط نیست؟ با تمام اینها اما آقای Pierre Sylvain-Gires از موانع اصلی ساخت بازی صحبت کرد: "بازآفرینی یک بازی چالشی بسیار سخت و سردردآوره. موتور گرافیکی Anvil Engine هم برای بازسازی یک بازی و یا آهسته کردن زمان ساخت نشده. رسیدن به نقطه دلخواه با این انجین یک کار بسیار سخت بود." در ادامه خانم Annu Koul تهیهکننده ارشد بازی اضافه کرد: "موتور گرافیکی Anvil Engine برای ساخت بازیهای جهانباز خلق شده. PoP: Sands of Time Remake یک عنوان کوتاه و خطی هست که هیچ المان جهانبازی درش دیده نمیشه. برای همین هم چالشهایی در ساخت این اثر وجود داره."

درکمال ناباوری اما کارکنان Ubisoft India اعلام کردن که گرافیک نهچندان جالب این اثر دقیقا همان استایلی رو داره که از ابتدا میخواستن: "ما تصمیم گرفتیم عنوانی با کیفیت بصری یونیک خلق کنیم. این یک Assassin's Creed نیست و به سری PoP در سال 2008 هم ارتباطی نداره و باید منحصر به فرد باشه. درواقع خلق این هویت مستقل کمی چالشبرانگیزه. هدف ما اینه تا در عین خاطرهانگیز بودن، یک بازی مدرن رو ارائه بدیم. حفظ کردن این بالانس برای ما به شدت مهمه."
باوجود این توضیحات اما باز هم سوالاتی وجود داره. ما قبل از این هم گفتیم که گرافیک بازی در مقایسه با نسخه اصلی عالیه اما به عنوان اثری برای نسل 8 و 9 چیزی نیست که بخواد عرضه بشه و هزینه یک بازی ویدیویی رو از مخاطب دریافت کنه. چرا تیم UI باوجود تمام این مشکلات سراغ همچین انجینی میره؟ دراقع اگر اجباری در این کار وجود داشته باشه میتونیم بگیم که یوبیسافت هم مشغول اعمال سیاستهای Electronic Arts در روند ساخت بازیهاش هست. این موضوع میتونه در آینده بسیار دردسرساز بشه. Prince of Persia: Sands of Time Remake روز پنجشنبه 2 بهمن (21 ژانویه 2021) به بازار عرضه میشه.
نویسنده: Mesbah Beheshti
1399-6-22 ( 1 سال پیش )
1399-6-22 ( 1 سال پیش )
16
خبر های مرتبط با Prince of Persia
مقاله های مرتبط با Prince of Persia
ویدیو های مرتبط با Prince of Persia
موسیقی های مرتبط با Prince of Persia
والپیپر های مرتبط با Prince of Persia